רפואה סינית בצפון

    לו היינו ניגשים ברחוב ל-10 אנשים שונים ושואלים אותם מה היא רפואה סינית סביר שהיינו מקבלים לפחות 10 תשובות שונות…. 

    אז ננסה להסביר מעט ולייצר הבנה בסיסית בעניין זה. רפואה סינית כשמה כן היא רפואה אשר פותחה בסין והשימוש בה נהוג למעשה כבר מעל 2000 שנים! היא מהווה שם כולל של שיטות שונות ומגוונות לריפוי הגוף והנפש.

    השיטות הנמנות ברפואה הסינית:

    דיקור סיני, טיפול ע”י תזונה מיוחדת, טיפול משולב בצמחי מרפא, גואה-שה (טיפול מיוחד במגע) ועוד. קיימות שיטות טיפול נוספות כמו למשל השיאצו שפותח בכלל ביפן שגם הוא מבוסס על חוכמת הרפואה הסינית. 

    הרפואה הסינית מתבססת על אמונה בהוליזם (מהמילה “שלם” באנגלית) והיא מאמינה כי הגוף הוא שלם שיש להתבונן בכל חלקיו ולשקלל בתהליך האבחון והן בתהליך הריפוי את כל הממצאים הללו. ולכן בזמן האבחון, המטפל ברפואה סינית, מקפיד להתבונן בצבע עורו של המטופל, להביט בגוון הלשון, לחוש את הדופק, להריח את ריח גופו וזאת בנוסף לפעולות נוספות בדרכו לסייע למטופל בתהליך הריפוי.

    יש מענה נפלא למגוון רב של מחלות, תחלואות ותופעות החל מכאבי בטן והפרעות עיכול, אסטמה, כאבי שרירים ופרקים, כאבי ראש ואף מגרנות קשות וכמו כן בעיות רגשיות, נפשיות ועוד ועוד… שם נוסף שרבים מכנים את הרפואה הסינית הוא רפואה אלטרנטיבית. רפואה המתנהלת לצד הרפואה המדעית הקונבנציונאלית.

    על פי רוב, נהוג ורצוי לשלב בין 2 דרכי הטיפול כלומר לגשת לרופא ובמקביל לשלב שיטת ריפוי אלטרנטיבית, אך מניסיוני אספר כי לעיתים דווקא ברפואה הסינית מוצאים מטופלים רבים פתרונות למחלות שלא מצאו ברפואה הקונבציונאלית.

    לקוחות רבים מעידים כי היו כבר “אצל כל הרופאים האפשריים” ורק כאן ע”י טיפול באחת משיטות הרפואה הסינית, הם מצאו מזור למחלה שסבלו ממנה שנים.. 

    כמטפל בצפון הארץ מזה שנים ועל אף כי באזור הצפון קיימים בתי חולים ורופאים מהטובים שניתן למצוא, אני מוצא עדיין לא פעם את האפשרות שלי לסייע למטופלים להחלים ממחלה דווקא ע”י רפואה זו בין אם בטיפול ע”י דיקור סיני או בשיטות אחרות והריי שזו עבורי זכות גדולה.

    לטיפולים ברפואה סינית בצפון לחצו כאן!

    רפואה סינית בצפון – כניסה לעולם קסום ומעמיק

    תחום רפואה סינית בצפון מתפתח באופן מסחרר, הן ברמה המקצועית והן בכמות המטופלים אשר גדלה משנה לשנה. הרפואה הסינית נוצרה כתוצאה של אלפי שנות ניסוי וטעיה. אחת השיטות הידועות ביותר הוא הדיקור הסיני, שברגע שתנסו אותו – תבינו שנכנסתם לעולם קסום ומעמיק. למידע נוסף, פנו אל מרפאת “מרפא” של שחר כלף. 

    רפואה סינית בצפון – הדיקור הסיני

    במסגרת תחום רפואה סינית בצפון, ניתן למנות את הדיקור הסיני. שיטה זו מתבצעת על ידי מחטים דקים ועדינים, כאשר לא מורגש כלל כאב בזמן הדיקור. למעשה, המחט חודרת למקומות הכי עדינים בגוף,  ונוגעת במערכת העצבים. כך נוצרת תגובה חיובית השולחת אות חשמלי למוח – והמוח משפיע על כל הגוף. בכדי שנבין איך קורה כל תהליך הדיקור  לעומק, חשוב שנבין שאם מטופל לא  רגוע ב-,100% ויש לו מחשבות או שבתהליך הטיפול הוא לא מאמין בתהליך, זה יכול לגרום נזק לתהליך הדיקור. זאת משום שברגע שמתחיל הטיפול, חייב המטופל להיות רגוע ומשוחרר באופן מוחלט – ורק ככה הוא יוכל ליראות איך הדיקור משפיע עליו בצורה הכי טובה שיש. מעבר לכך, נדגיש כי אבחון המטופל חשוב לא פחות מתהליך הטיפול עצמו. שלב האבחון מתבצע ע”י שאילת שאלות מקיפות ובדיקות של דופק הלב, בירור תאריך הלידה ומגוון פרטים נוספים של המטופל. ככול שהאבחון טוב יותר – כך תהליך הטיפול מתבצע באופן הטוב והמקצועי ביותר.

    רפואה סינית בצפון להעלאת הביטחון העצמי ותחושת רוגע

    רבים חושבים שרפואה סינית מיועדת אך ורק לסובלים מבעיות בריאותיות שונות, אך יש בידם טעות. הרפואה הסינית מיועדת גם לאנשים בריאים לחלוטין. למעשה, היא מעלה את הביטחון העצמי שלנו, נותנת תחושת רוגע ומורידה לחצים מיותרים שאנו חווים כאנשים רגילים ביום-יום. לאלו שתמיד חלמו לחיות בצורה מאוזנת ובריאה יותר, החלום שלכם לא רחוק בכלל. בואו להגשים אותו היום במרפאת “מרפא” של שחר כלף. כך תוכלו ליהנות מחיים בריאים ורגועים יותר.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support