רפואה יפנית בצפון

    רפואה יפנית בצפון

    הרפואה היפנית ידועה בכל רחבי העולם, מעטים מכירים את הסגולות הרבות של הרפואה היפנית. טכניקות טיפול מפותחות ויעילות מרכיבות את הרפואה היפנית. תוך שימוש ברפואת צמחים ושיטות מישוש, מצליחים מטפלים ברפואה היפנית לתת מענה לקשת רחבה של מצבים רפואיים. טיפולי הרפואה היפנית נוטים להיות עדינים יותר בהשוואה לטיפולי הרפואה הסינית. כך למשל, רפואה יפנית ממליצה על שימוש בכמויות קטנות יותר של צמחי מרפא בהשוואה לרפואה הסינית.

    כיצד מתבצע אבחון?

    מטפלי רפואה יפנית מתחילים כל סדרת טיפולים באבחון המתבצע תוך מישוש של אזורי רפלקס בגוף. האבחון מתבצע תוך הפעלת לחיצות קלות לטובת איתור של אזורי כאב, אזורים רפויים ואזורים חזקים/חלשים. המטפל שותף פעיל לתהליך האבחון ויחד עם המטפל נקבעת תכנית הטיפול הטובה ביותר.

    טיפול דיקור יפני:

    את טיפולי הדיקור היפני מבצעים בעזרת מחטים זעירות אותן מציבים בנקודות נבחרות בגוף. הדיקור משמש לשחרור אנדורפינים במוח מתוך מטרה לשכך כאב ולשפר את התחושה הכללית. הטיפול מרגיע את מערכת העצבים ומביא את הגוף והנפש למצב של רגיעה המעודדת החלמה טבעית.

    האם הטיפול כרוך בכאב?

    השימוש במחטים זעירות ובטכניקה מתקדמת מאפשרים את השלמת הטיפול כולו ללא כל תחושת כאב. המטופלים נהנים מתחושת רגיעה במהלך הטיפול ואינם חשים כל כאב. לאחר הטיפול, ניתן לחזור לשגרה ללא צפי לתופעות לוואי כלשהן.

    מתי כדאי להשתמש ברפואה היפנית?

    מטפלים מומחים בתחום הרפואה היפנית יודעים להציע מענה לבעיות אורתופדיות (כאבים אורתופדיים), בעיות במערכת העיכול, כאבי ראש, כאבי מחזור ובעיות הורמונליות בקרב נשים צעירות ומבוגרות, אלרגיות, אסטמה ועוד.

    איך בוחרים מטפל מתאים?

    בחירת המטפל משמעותית להצלחת הטיפול והתמדה שלכם. הבחירה הנכונה תהיה מטפל שיוכל להעניק לכם מענה מקצועי מלא יחד עם יחס אישי. הטיפול כולו יהיה מוצלח יותר ונעים יותר כאשר שוררת בקליניקה אווירה נעימה ונינוחה. כימיה טובה בין המטפל לבין המטופל חשובה. ההמלצה היא על מטפל רפואה יפנית עם הכשרה בתחומים נוספים של רפואה אלטרנטיבית, יחסי אנוש טובים וניסיון רב. כאן נכנס לתמונה שחר כלף מהיישוב כליל בצפון. הוא מביא עמו שנים רבות של לימוד וניסיון, המלצות ומסירות אישית להצלחת הטיפול.

    שחר כלף – מטפל ברפואה יפנית בצפון – לטיפולים ברפואה יפנית בצפון לחצו כאן!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support