רפואה אלטרנטיבית בצפון

    אנו כמבוגרים עושים שימוש קבוע ברפואה אלטרנטיבית להקלה על כאבים, מתחים ומחלות רבות. ההצלחה הרבה של הטיפולים הביאה להמלצה להציע טיפולי רפואה אלטרנטיבית גם לילדים.

    שחר כלף כמטפל שעבר הכשרה לטיפול בילדים מכיר היטב את שיטות הטיפול ויודע כיצד להתאים אותן לילדים. עם יחס אישי, אכפתיות, מסירות וגישה טובה לילדים, המטופלים הצעירים משתפים פעולה עם הטיפול ונהנים גם כן מאפשרות של טיפול טבעי אלטרנטיבי. התוצאות הטובות אינן מאחרות להגיע יחד עם מעבר חיובי לאורח חיים בריא ורגוע יותר.

    אלו שיטות מתאימות לטיפול?

    טיפול בצמחי מרפאה ותוספי תזונה, טיפולי יוגה, עיסוי וטיפולי כירופרקטיקה מתאימים לילדים בכל גיל. טיפולי דיקור סיני מתאימים לילדים גדולים יותר.

    רפואה אלטרנטיבית מביאה הקלה משמעותית במקרים של הפרעות התפתחויות, בעיות במערכת העיכול, הפרעות שינה, אלרגיות, בעיות אכילה, אסטמה, בעיות עיכול, הפרעות קשב וריכוז, הצטננויות חוזרות, מצבי חרדה, מערכת חיסונית חלשה ועוד.

    טיפולים אלטרנטיביים מצליחים להביא לתוצאות טובות ללא צורך בשימוש בתרופות או הליכים פולשניים. כל הטיפולים מתבצעים תוך שימוש במוצרים טבעיים ובאווירה נינוחה ונעימה. הילדים למדים מהר מאוד לסמוך על המטפל, לחבב אותו ולשתף פעולה ברצון עם הטיפול.

    איך בוחרים נכון מטפל מתאים?

    כאשר עומד על הפרק טיפול בילדים בחירת המטפל הנכון קריטית להצלחת הטיפול, חשוב להבין כי לא כל מטפל רפואה אלטרנטיבית שמציע טיפולים למבוגרים מתאים גם לטיפול בילדים. ישנה הכשרה נוספת אותה יש לעבור על מנת לטפל בילדים. את בחירת המטפל בעבור ילדכם, תתחילו בחיפוש אחר מטפלים בעלי הכשרה לטיפול בילדים וניסיון בפועל. השלב הבא יהיה חיפוש אחר מטפל שאתם ההורים והילד המטופל תרגישו נוח במחיצתו.

    שיתוף פעולה בין כל הגורמים המטפלים:

    על מנת להעניק לילדכם את הטיפול הטוב ביותר, נדרש שיתוף פעולה בין כל הגורמים המטפלים בילד. כך למשל, אם הילד מטופל אצל כמה מטפלים אלטרנטיביים כדאי לעודד שיח ושיתוף פעולה ביניהם. בכל שינוי במצב הרפואי, התחלת/הפסקת טיפול תרופתי, הרחבת הטיפולים, הפסקת הטיפולים, שינוי במצב הרגשי וכן הלאה, יש לעדכן את כלל הגורמים המטפלים בילד.

    שחר כלף מטפל אלטרנטיבי בצפון – לטיפול ברפואה אלטרנטיבית בצפון לחצו כאן!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support