לטפל בכאבי גב בצורה הנכונה

    טיפול בכאבי גב ללא חומרים כימיים מועדף רבות על ידי מטופלים רבים. המבוקשים ביותר הינם דיקור סיני וטיפול אוסטאופתיה. שניהם נעשים בשיטות שאינן פולשניות. אף טיפול אינו כרוך בכאבים או בתופעות לוואי כלשהן. שחר כלף הינו מטפל מוסמך ומנוסה העוסק בתחום שנים רבות וניתן לקבל ממנו מידע חיוני.

    טיפול בכאבי גב – ממטפל מוסמך

    טיפול בכאבי גב המתבצע ממטפל בעל הסמכה ומיומן יביא לתוצאות טובות. דיקור סיני נועד לטיפולי גב תחתון ועליון, לפריצות דיסק, לשבר דחיסה, לחבלה בעצם הזנב, לשיקום אחרי ניתוח בחוליות ועוד. אוסטאופתיה יעילה לכאבי גב. זהו טיפול טבעי שעשוי להחליף למעשה, תרופות כימיות דוגמת משככי כאב שעלולים להזיק לגוף. על פי תורת הרפואה המגיעה מהמזרח יש בגוף האדם ערוצי אנרגיה הקרויים מרידיאנים. דיקור על גבי נקודות בערוץ נבחר, על אחרות הקרובות אליו או במקומות אחרים יכול להשפיע על נקודות שונות בגב. בחירת מקום הדיקור נעשית על פי מפה מפורטת עליה לומד המטפל בצורה שיטתית. הדיקור עצמו גורם לעורר חומרים קיימים לפעולה ולהתחלת תהליך של זרימת דם מוגברת לאזור המטופל. טיפול אוסטאופתי נעשה באמצעות לחיצות, מתיחות, עיסוי, תנועות לישה וכדומה וגם הוא מעורר את הגוף לתגובה דומה. בשני המקרים אין תופעות לוואי והמטופל יכול לעזוב וללכת לענייניו.

    תהליך מסודר

    הטיפול נעשה בקליניקה מאובזרת בכל הציוד הנדרש. המטופל מגיע עם בגדים נוחים ושוכב על מיטה מותאמת. תחילה מתבצע תשאול ואבחון מקדים שנועד לאתר את הבעיות וליצור תכנית מותאמת. הדיקור נעשה עם מחטים דקיקות אשר נועדו לסיטואציות שונות. הן מוחדרות לרקמת הגוף ואינן פוגעות בכלי דם. כך אין חשש לדימום ולתופעות לוואי אחרות. מומלץ להגיע לסדרת טיפולים מקיפה לטובת מיצוי יעיל.

    שירות ממטפל בעל יכולות

    שחר כלף עוסק בתחום שנים רבות ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי מלווה ביחס אישי. הוא כולל יעוץ לכל מתלבט, טיפול איכותי שמותאם לצרכי הלקוח, מחירים נוחים ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודי התחום, מהתמחויות והשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים ומרוצים לאורך שנים. הוא ישמח לשרת גם אתכם.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support