דיקור סיני לילדים

    על אף העובדה שדיקור סיני נתפס כטיפול למבוגרים בלבד דיקור סיני לילדים קיים בהחלט ומציע שלל פתרונות לבעיות שונות ומחלות. אין זה סוד שמרבית העוללים הקטנים פוחדים ממחטים אך בניגוד לזריקות קונבנציונליות המחטים המשמשים את המטפל בדיקור בילדים הן עדינות ביותר אפילו מאלו המשמשות בטיפול במבוגרים והן אינן מורגשות כלל. יחד עם זאת, למרות העדינות של המחטים, הן יעילות באותה המידה ואינן באות על חשבון איכות הטיפול ותוצאותיו. בנוסף, בניגוד לאנשים מבוגרים, בטיפול בילדים ישנם מספר מקומות קטן יותר בהם המטפל מבצע את הדיקור ובמרבית המקרים גם זמן הטיפול קצר יותר.

     

    דיקור סיני לילדים – חשיבות האינטליגנציה הרגשית של המטפל

    כאשר מדובר על דיקור סיני לילדים ישנה חשיבות רבה לאופן הגישה של המטפל. כאמור, הילדים מפחדים מהמחטים והמטפל המנוסה יידע להסיח את דעתם בדרכים שונות כמו סיפור, משחק או שיחה מרגיעה בכדי לשבור את “מחסום הדקירה הראשונה” שבדרך כלל לאחריו הילד מבין שאין בפעולה כאב כלל. הניסיון, הידע וגישת המטפל יכולה אף להפוך את הטיפול לחוויה כיפית וקלילה, דבר חשוב ביותר עבור הילד וכמו כן עבור ההורים. הטיפולים בדיקור הסיני מתייחסים לקשת רחבה של בעיות ומחלות כגון: חיזוק המערכת החיסונית של גופם, טיפול בשיעול כרוני, אסתמה, ברונכיטיס ושאר בעיות ומחלות בכלי הנשימה, טיפול בבעיות שונות של מערכת העיכול כמו גזים, שלשול, עצירות וכאבי בטן, בעיות עור כמו פסוריאזיס, גירוד טורדני, עור יבש, אסתמה של העור ועוד… בשל גילם, גופם של הילדים אשר נמצא בשלבי גדילה מגיב טוב יותר אפילו מטיפול במבוגרים והוא מניב תוצאות בזמן קצר יותר.

     

    לבחור לקטנטנים את המטפל הנכון

    שמי הוא שחר כלף ובאמתחתי ניסיון רב של דיקור סיני לילדים וכמו גם למבוגרים. את השכלתי רכשתי במהלך מסע ארוך בארץ ובמזרח אסיה ואני מביא עמי ארגז כלים אשר מציע שלל פתרונות לטיפול בהם. בכל טיפול וטיפול אותו אני מעניק לילד רך בשנים אני מאד עדין, קשוב לצרכיו ופחדיו ומוצא את האיזון על מנת להרגיע אותו ולהפוך את הטיפול לקליל וחווייתי יותר. פנו אלי בכל עת לעצה טובה והתייעצות וביחד עם הילד נצעד אל דרך חדשה עם איכות חיים מאוזנת וטובה יותר. 

    דיקור סיני לילדים- מהו ומה היעילות שלו

    דיקור סיני לילדים הינו מענה ייחודי המסייע לקבוצה זו באוכלוסייה על הצד הטוב ביותר. טרם תחיל הטיפול, חשוב קודם לדעת מהו דיקור סיני, מהי היעילות שלו, ולמי הוא מיועד. דיקור סיני הוא טיפול  חשוב ויעיל לילדים המתמודדים עם בעיות קשב וריכוז, הרטבות בלילה, הפרעות שינה ואפילו עוזר גם לאלרגיות אצל ילדים. בזכות שיטת הדיקור של מרפאת “מרפא” של שחר כלף, תוכלו לקבל מענה מקצועי ויעיל, ללא כל ספק.

     

    דיקור סיני לילדים – תהליך הטיפול,  שילוב של אנרגיה ורוגע

    דיקור סיני החל עוד בקרב ילדים בני שבועיים ולפי המחקרים, יש תוצאות מעולות. למעשה, ישנם אחוזים גבוהים בקרב האוכלוסייה שמבצעים את הדיקור,  זאת לאור התוצאות הטובות. כמו כן, הטיפול מתבצע עם מחטים עדינים שלא מורגש כלל כאב בהם,  במיוחד אצל ילדים. מעבר לכך, נציין כי אופן הטיפול כולל דקירות בחלקים העדינים של הגוף.

    משך זמן התהליך מותאם לגיל של הילד. כלומר, אם הילד בן ארבע, התהליך יימשך ארבע דקות, ואם הילד בן חמש התהליך יימשך חמש דקות וכו’. כך או כך, בטרם יתחיל הטיפול – יש להכין את הילד ולהסביר לו את כל התהליך. שלב זה יכלול, בדרך כלל, משחקים במרפאה שבו הילד מטופל. זאת, בכדי שהילד ירגיש בנוח וכמובן שיהיה לו הרגשה טובה.

     

    היתרונות קבלת דיקור סיני לילדים

    יתרונותיו של הדיקור סיני הם רבים. ראשית, הדקירות מזרימות אנרגיה טובה לגוף, וכך יכולה לפתור בעיות אצל ילדים, כמו בעיות קשב וריכוז, בעיות של אלרגיה וכו’. בזכות טיפול מקצועי מרפאת “מרפא” של שחר כלף, תוכלו ליראות תוצאות טובות, כבר לאחר הטיפול הראשון. כמו כן, יש אפשרות לקבל הטבות מקופות החולים, עבור הדיקור. בנוסף, נדגיש כי לאחר מספר טיפולים, ניתן לראות שינוי משמעותי אצל הילד/ה. לכן, חשוב מאוד לזהות את הבעיות בזמן, ולבוא לטפל בדיקור סיני. כי בסופו של דבר  אם לילד שלכם טוב, גם לכם טוב!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support