דיקור סיני בצפון

    בעשורים האחרונים, חדרה למודעות של כולנו יותר ויותר מנפלאותיה של הרפואה הסינית כאשר רבים מהאנשים המחפשים פתרונות למגוון רחב של בעיות רפואיות, פנו לשיטות טיפול ברפואה זו וגילו כי בא סבלם לקיצו. למעשה אם בעבר, לפני כמה מאות שנים הרפואה המערבית שללה את השימוש ברפואה הסינית והצהירה כי היא אינה יעילה.

    כיום וככל שהשנים עוברות הולכת ומתבהרת התמונה ומעל ומעבר לכל ספק:

    הרפואה הסינית מצליחה פעמים רבות דווקא היכן שהרפואה המודרנית נכשלת. 

    אחת ההוכחות לכך היא העובדה שכיום בקופות חולים רבות ניתן למצוא ענף שנקרא “רפואה משלימה” וניתן למצוא בו טיפולי דיקור סיני שאף ניתנים במימון חלקי של הקופה.

    ואכן, אחד מענפיה המובילים של רפואה הינו דיקור סיני , שיטת טיפול המשלבת שימוש במחטים עדינות ודקיקות אשר המטפל מכניס לעור המטופל.

    טיפול הדיקור הסיני מתבצע כאשר המטופל בשכיבה ורגיעה מוחלטת, המטפל בודק את הדופק, שומע את סיפורו של המטופל היכן כואב ומה הבעיה שבה הוא מעוניין לטפל ובשילוב כל המידע שצבר, יודע בדיוק כין באילו נקודות ואזורים חשוב לדקר כלומר להכניס את המחטים על מנת לייצר הקלה למטופל. חשוב לומר כי הדיקור הסיני היא אחת משיטות הטיפול היותר נעימות שמטופל שרוצה להחלים יכול להעניק לעצמו. הדיקור אינו דורש מהמטופל דבר מלבד לשכב ולנוח.

    לעיתים, לפני הטיפול הראשון אני נשאל ע”י לקוחות האם מגע המחט בעור מכאיב או דוקר וחשוב להסביר גם כאן: 

    שיטת הדיקור הסיני משלבת טיפול במחטים מיוחדות דקיקות מאוד אשר מרבית המטופלים לא חשים כלל את החדרת המחט. לעיתים, יש לקוחות שמדווחים על עקצוץ קל (שאינו כואב) רק בחלק מן המקומות אליהם מוחדרת המחט אבל ככלל הטיפול הוא נעים, מרגיע ובעיקר מטרתו היא לרפא.

    למעשה בשיטת הדיקור הסיני, ניתן למצוא מרפא למגוון רב של בעיות רפואית כאבי שדרה וגב, כאבי בטן ועיכול, כאבי ראש, מגוון בעיות נשימה והקלה לבעיות רגשיות ונפשיות. 

    את הכותרת לקטע זה “קסם הדיקור הסיני”, בחרתי משום שבשנים הרבות שאני מטפל בשיטה זו בצפון הארץ, אני מגלה שוב ושוב כי הדיקור יכול לייצר קסם בגופו ובנפשו של החולה.

    לטיפולים בדיקור סיני בצפון לחצו כאן!

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support