דיקור סיני להרזיה

    דיקור סיני להרזיה יכול לתת מענה אידאלי לאותם אלו הסובלים מעודף משקל ורוצים לרדת במשקל וכמובן לא פחות חשוב, לשמור עליו ולהתחיל לחיות בדרך של אורח חיים בריא ואיכותי יותר. יחד עם זאת, כמו בכל טיפול אחר בכל התחומים, הטיפול יהיה משלים ולא יוכל לעזור ללא הרצון האמתי של המטופל. כמו כל דבר בחיינו, הנפש משפיעה על הגוף ולהיפך והדבר הראשון בו תורם טיפול הדיקור הוא בהפחתה של רמות המתח והחרדה בגוף על ידי שחרורם של אנדורפינים המשרים תחושת רוגע ונינוחות. על ידי כך הדיקור מאפשר צמצום של החשקים לאכילה רגשית הנובעת מהחרדות והלחצים. בנוסף, בפן הפיזי הטיפול תורם רבות למערכת העיכול על ידי עידוד של חילוף החומרים בגוף. וככלל, הדיקור הסיני מאפשר לאנרגיית החיים שלנו הידועה גם כ – צ’י להיות מאוזנת בין כל המרידיאניים האחראים לבריאות הכללית של הגוף.

     

    דיקור סיני להרזיה עם קצת עזרה שלכם

    כפי שפתחנו ואמרנו, דיקור סיני להרזיה הוא רק אלמנט אחד מתוך מכלול של אלמנטים אשר הם באחריות המטופל והרצון שלו. נהוג כך שבמקביל לדיקור המטופל מקבל גם תכנית תזונתית ותכנית כושר אישית שמשתלבות בטיפול ומשלימות את כל התהליך וזה כמובן כבר באחריותם של כל מטופל ומטופלת. אכילה רגשית אימפולסיבית גורמת לאדם לצרוך אוכל רב ללא התחשבות בהשלכות של כך ולרוב זה מתבטא באכילת מאכלים ומשקאות מתוקים כגון מאפים, שוקולד וגלידות והטיפול באמצעות הדיקור מצמצם את החשק לכך.

     

    דקור סיני להרזיה

     

    להתחיל מסע חדש עם דיקור סיני להרזיה

    שלום לכם ולכן. שמי הוא שחר כלף ואני מטפל בכיר בשיאצו, רפואה סינית ויפנית, רפואה פנימית וכמו כן באורתופדיה. בנוסף בין ההתמחויות שלי הן רפואה סינית לילדים ורפואה סינית עתיקה בשיטת Stems & Branches. קשת הטיפולים אותה אני מעניק נוגעת בתחומים רבים בגוף ונפש האדם בריפוי של האדם במחלות שונות, בהקלה על כאבים ובמתן פתרונות לבעיות שונות. אחד מהטיפולים בהם אני מתמחה הינו דיקור סיני להרזיה ביחד עם ליווי אישי של המטופל צעד אחר צעד עד לקבלת התוצאה הרצויה. צרו עמי קשר אם גם אתם חושבים שיש לכם נטייה לאכילה אימפולסיבית ואתם זקוקים לעזרה בירידה במשקל והכוונה לאורח חיים בריא ונכון שיצעיד אתכם לדרך חדשה ויחזיר לכם את איכות החיים שמגיעה לכל אדם באשר הוא.

    Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support